Logo-ResipiKita
Review Produk
Review Bagus

Air Fryer terbaik dari Tefal

Tefal Ultra Fry Healthy Air Fryer EY111B (4.2L)

Rating Produk
5/5
Overview

Harga Semasa dari

RM299
Review Produk

Tefal Ultra Fry Healthy Air Fryer EY111B (4.2L) ni memang pilihan terbaik untuk korang yang suka masak tapi nak jimat masa dan tenaga. Dengan jenama Tefal yang memang terkenal dan dipercayai, korang boleh dapatkan produk ni dari kedai rasmi Tefal. Air fryer ni sangat mudah digunakan, tak perlu pre-heat pun! Ada 8 program pra-tetap yang memudahkan korang untuk masak pelbagai jenis makanan seperti fries, kek, pizza, roti bakar, ayam, daging, udang dan ikan. Jadi, tak kisahlah korang nak masak apa, semuanya boleh! Satu lagi kelebihan air fryer ni adalah korang tak perlu guna banyak minyak, jadi masakan korang lebih sihat tapi tetap sedap. Kapasiti 4.2L yang besar ni memang sesuai untuk masak untuk seisi keluarga. Interface digital yang intuitif memudahkan korang untuk guna, dengan kawalan suhu boleh laras hingga 200°C dan timer hingga 60 minit. Hasil masakan pun memang terbaik, crisp dan golden, macam yang korang selalu tengok dalam iklan tu. Selain tu, Tefal Ultra Fry ni juga menjimatkan ruang dapur korang sebab ia boleh digunakan untuk pelbagai jenis resipi. Satu alat, macam-macam boleh masak! Dan kalau ada apa-apa masalah, korang tak perlu risau sebab produk ni datang dengan jaminan pengilang selama 2 tahun. Jadi, memang berbaloi untuk pelaburan jangka panjang. Dengan semua kelebihan ni, tak hairanlah kalau Tefal Ultra Fry Healthy Air Fryer EY111B (4.2L) ni jadi pilihan ramai. Memang sesuai untuk korang yang sibuk tapi tetap nak masak makanan yang sihat dan sedap untuk keluarga. Jangan tunggu lagi, dapatkan sekarang dan rasai sendiri kehebatannya!

Yang Juga Popular
Kategori Resepi Popular