Logo-ResipiKita
Review Produk
Recommended

Air Fryer Oven bawah RM200

Riino Rapid Glass AI Air Fryer Oven JAZZ GY2202 (5.5L)

Rating Produk
5/5
Overview

Harga Semasa dari

RM199
Review Produk

Riino Rapid Glass AI Air Fryer Oven JAZZ (5.5L) GY2202 ni memang terbaik untuk korang yang nak masak dengan cepat dan mudah. Kapasitinya besar, 5.5 liter, sesuai sangat untuk masakan keluarga. Kelebihan dia? Korang boleh tengok makanan masak dari semua sudut sebab ada rekaan kaca lut sinar. Memang canggih, kan? Tak perlu risau tentang keselamatan sebab ada sensor keselamatan terbina dalam, dan periuk yang dilapisi teflon tak melekat memudahkan kerja-kerja membersih. Periuk dia juga bebas PFOA, jadi lebih selamat untuk kesihatan. Yang menariknya, kawalan sentuhan dia sangat mudah, sesuai sangat untuk orang tua dan kanak-kanak guna. Hanya pusing dua tombol di atas untuk kawal suhu dan masa, dan makanan sihat tanpa minyak boleh siap dalam masa 5 minit je! Tambahan lagi, ada rak stim percuma dalam pakej. Dengan pre-heating yang laju dalam satu minit, masakan jadi lebih cepat dan power yang guna cuma 1000W jadi lebih jimat elektrik. Semua ni dengan jaminan 2 tahun pula tu, memang berbaloi! Rekaan yang sleek dan kompak sesuai masuk dapur kecil korang. Memang tak rugi beli Riino Rapid Glass AI Air Fryer Oven JAZZ ni!

Yang Juga Popular
Kategori Resepi Popular