Logo-ResipiKita
Review Produk
Review Bagus

Dapur Gas Mini Murah 2-in-1

Pro DIY Mini Portable Gas Stove BDZ 155-A

Rating Produk
4.8/5
Overview

Harga Semasa dari

RM35
Review Produk

Cari dapur gas kecil yang boleh pakai tong gas? Pro DIY Mini Portable Gas Stove BDZ 155-A ini memang cun untuk korang yang versatile. Boleh bawa pergi camping ke, piknik ke, atau pun guna sebagai dapur gas untuk berniaga. Dengan fungsi 2 dalam 1, korang boleh pilih nak guna gas butana atau silinder gas. Tak cukup dengan itu, dengan sistem kawalan suhu yang boleh korang laras, masak apa pun jadi lebih senang. Nak tahu lebih best apa lagi? Ada suis khas untuk kunci gas butana—keselamatan tu penting, kan? Jangan ingat bawak ke dapur terbuka je, memasak di luar pun kenalah selamat. Tapi jangan lupa, gas tu kena beli asing tau, sebab dalam pakej ni tak termasuk. Ringan je bawak, sebab berat pakej cuma 2kg, dan dimensi dia panjang 36cm x lebar 31cm x tinggi 9cm. Harga pun murah sangat dan sesuai untuk yang bajet rendah dengan Pro DIY Mini Portable Gas Stove BDZ 155-A!

Yang Juga Popular
Kategori Resepi Popular