Logo-ResipiKita
Review Produk
Best Selling

Air Fryer terbaik dari Airbot

Airbot Air Fryer Non-Stick AF680 (6.8L)

Rating Produk
5/5
Overview

Harga Semasa dari

RM168
Review Produk

Airbot Air Fryer Non-Stick AF680 (6.8L) - model Air Fryer besar dari jenama Airbot. Dengan kapasiti besar 6.8L, korang boleh masak untuk satu keluarga besar tanpa masalah. Rekaan dia memang sleek habis, dengan pemegang yang selesa dan tak panas. Skrin sentuh dia senang nak guna, jadi tak perlu risau kalau ada orang tua atau anak kecil nak guna. Korang boleh masak ayam seekor, ikan, atau pizza dengan mudah. Cuma pusing dua tombol kat atas tu, korang boleh kawal suhu dan masa masakan. Dalam masa 5 minit je, korang dah boleh dapat hidangan sihat tanpa minyak. Air fryer ni juga ada coil resistif yang 25% lebih jimat tenaga, kipas yang berputar perlahan dengan aliran udara panas turbo untuk memastikan pemanasan cepat dan sekata. Pre-heating pun cepat, dalam 1 minit je. Pot dia non-stick dan teflon coated, jadi senang nak cuci dan tak leceh. Suhu boleh laras antara 0 - 200 darjah Celsius dan ada timer antara 0 - 30 minit. Ada sensor keselamatan terbina dalam, jadi kalau pot tak dipasang dengan betul, coil pemanas dan kipas akan tutup sendiri. Berat dia cuma 2.0KG, jadi senang nak alih-alih. Dengan kuasa 1000Watt dan voltan 110-240V AC, 50/60Hz, memang power. Pot dia berdiameter 220mm dan kedalaman 130mm, cukup besar untuk macam-macam jenis masakan. Saiz pakej dia pun kompak, jadi senang nak simpan. Yang paling penting, ada jaminan 1 tahun, jadi korang boleh beli dengan yakin.

Yang Juga Popular
Kategori Resepi Popular